Mesna industrija Brajlović investirala je 700.000 KM u najsavremeniju tehnologiju za sušenje trajnih fermentiranih proizvoda u kojoj se sušenje odvija kroz hladno dimljenje i zrenje u komorama s potpuno kontroliranim uslovima. Brajlović bh. je lider u proizvodnji i prodaji trajnih suhomesnatih proizvoda, a uvođenjem nove tehnologije sušenja dodatno ćemo osnažiti tu poziciju. Inače, prednost hladnog dimljenja i zrenja u odnosu na tradicionalno sušenje ogleda se, prije svega, u kvalitetu proizvoda, standardizaciji kvalitete, isključivanju vanjskih faktora kontroliranom dimljenju, te standardizaciji procenta kaliranja proizvoda.
Mesna industrija Brajlović investirala je 700.000 KM u najsavremeniju tehnologiju za sušenje trajnih fermentiranih proizvoda u kojoj se sušenje odvija kroz hladno dimljenje i zrenje u komorama s potpuno kontroliranim uslovima, kazao je danas u Sarajevu Samir Brajlović, šef marketinga i HACCP expert MI Brajlović.
- Mi Brajlović bh. je lider u proizvodnji i prodaji trajnih suhomesnatih proizvoda, a uvođenjem nove tehnologije sušenja dodatno ćemo osnažiti tu poziciju. Inače, prednost hladnog dimljenja i zrenja u odnosu na tradicionalno sušenje ogleda se, prije svega, u kvalitetu proizvoda, standardizaciji kvalitete, isključivanju vanjskih faktora (temperatura i vlaga) kontroliranom dimljenju, te standardizaciji procenta kaliranja proizvoda", kazao je Brajlović.
Prema njegovim riječima, ovi artikli će se pakovati u flow pak ambalažu i na tržište plasirati u novom prepoznatljivom zelenom dizajnu.
"Nova tehnologija značit će dodatnih 30 tona gotovog proizvoda na mjesečnom nivou što će značajno utjecati na naše proizvodne kapacitete", kazao je Brajlović, dodajući da će MI Brajlović zadržati i tradicionalan način dimljenja kako bi zadovoljili ukus svih potrošača.
On je dodao kako MI Brajlović vjeruje da će implementacijom savremene tehnologije u narednom periodu povećati i plasman proizvoda što će doprinijeti i novim zapošljavanjem.
Hamid Brajlović, vlasnik i generalni menadžer kompanije, kazao je kako je njihov cilj da unaprijede kvalitet proizvoda kako bi održali lidersku poziciju u BiH, ali i dobru poziciju u zemljama okruženja poput Srbije, Makedonije, Crne Gore i Kosova.
"Preko firme Brajlović Austrija iz Beča, koja je odnedavno u vlasništvu Adriatic Group Brajlović, artikli su prisutni u 14 zemalja Evropske unije. Sve ovo govori da želimo da se razvijamo i da napredujemo čemu u prilog govori činjenica o implementaciji ove nove tehnologije kako bismo imali kvalitetnije proizvode", kazao je Hamid Brajlović.